Deschidem larg ușile pentru un nou an școlar, care vine cu multitudine de elemente noi, menite să asigure un demers educațional calitativ și relevant. Pulsul vieții didactice în anul 2019 greu se include în legități de măsurare, ritmul a fost dictat de palitra largă a acțiunilor, menite să dea startul pregătirilot pentru implementare a noua generație de curricula modernizată la disciplinele din treapta gimnazială și treapta liceală, care este cea de a doua generație de curricula centrate pe competențe.
Am învățat a corespunde cerințelor indicate de timpurile în care trăim, am însușit, că elevul de azi are nevoie de o ȘCOALĂ ALTFEL. O școală în care activitatea didactică nu se rezumă la „a preda doar informații”, aici pedagogii ghidează și sprijină elevii în activitățile de la clasă, ei ajută la dobândirea unor deprinderi de cercetare, în rezolvarea problemelor și în luarea deciziilor. Predarea este familiarizarea elevilor cu o multitudine de concepte noi despre care ei nu știau.